Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18946
Title: Управління взаємовідносинами : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня
Other Titles: Управление взаимоотношениями : методические рекомендации к выполнению практических заданий для студентов специальности 075 "Маркетинг" второго (магистерского) уровня
Relationship Management : guidelines to practical work for Master's (second) degree students of speciality 075 "Marketing"
Authors: Мироненко І. І.
Ус М. І.
Мироненко И. И.
Ус М. И.
Myronenko I. I.
Us M. I.
Keywords: методичні рекомендації
управління взаємовідносинами
семінар
вимірювання цінності
методические рекомендации
управление взаимоотношениями
семинар
измерение ценности
guidelines
relationship management
seminar
measurement of value
Issue Date: 2017
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Управління взаємовідносинами. Методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня [Електронний ресурс] / укл. І.І. Мироненко, М.І. Ус; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Електрон. текстові дан. (311 КБ). - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2017. - 66 с. - Загол. з титул. екрану.
Abstract: Призначено для поглиблення, систематизації, конкретизації та закріплення знань, отриманих у ході вивчення теоретичної частини навчальної дисципліни. На прикладах розглядаються практичні ситуації, пов'язані з плануванням і організацією маркетингових підприємств, розробленням та втіленням конкурентоспроможної стратегії розвитку. Запропоновані завдання дозволять студентам розвинути необхідні навички використання конкретного маркетингового інструментарію. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг".
Предназначено для углубления, систематизации, конкретизации и закрепления знаний, полученных в ходе изучения теоретической части учебной дисциплины. На примерах рассматриваются практические ситуации, связанные с планированием и организацией маркетинговых предприятий, разработкой и воплощением конкурентоспособной стратегии развития. Предложенные задания позволят студентам развить необходимые навыки использования конкретного маркетингового инструментария. Рекомендовано для студентов специальности 075 "Маркетинг".
The guidelines are intended for deepening, systematizing, specifying and consolidating the knowledge gained during the study of the theoretical part of the academic discipline. The examples consider practical situations related to the planning and organization of marketing enterprises, the development and implementation of a competitive development strategy. The proposed tasks will allow students to develop the necessary skills in the use of specific marketing tools. For students of speciality 075 "Marketing".
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18946
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017-Мироненко І І, Ус М І.pdf866,04 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.