Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/18384
Назва: Використання інтегрованих маркетингових комунікацій в спортивній сфері
Автори: Зима О. Г.
Птащенко О. В.
Станкова А. О.
Теми: маркетинг
маркетингові комунікації
маркетинг послуг
спортивний маркетинг
інтегровані маркетингові комунікації
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Використання інтегрованих маркетингових комунікацій в спортивній сфері / О. Г. Зима, О. В. Птащенко, А. О. Станкова // Вісник Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. – Сєверодонецьк, 2017, СУНУ – Вип. 6 (236) – С. 106-109.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються умови і особливості розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій. Зроблено висновок про те, що існують відмінності у інтегрованих маркетингових комунікацій від звичайного маркетингового комплексу. Зроблено акцент на особливостяях інтегрованих маркетингових комунікацій у сфері послуг, а саме у спортивній сфері. Досліджено зв'язок маркетингу і маркетингових комунікацій і розкрито роль маркетингових комунікацій в розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій. Додаткову увагу було приділено особливостям формування спортивної сфери в Україні та її розвитку. Цінним досягненням статті є обгрунтування вимог до розробки принципів розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій сфери послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18384
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Птащенко коммунік.pdf320,04 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.