Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17932
Назва: Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Економіка підприємства" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" заочної форми навчання
Інші назви: Контрольные задания и методические рекомендации к их выпол-нению по учебной дисциплине "Экономика предприятия" для студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" заочной формы обучения
Tests and guidelines to them on the academic discipline "Enterprise Economy" for students of training direction 6.030507 "Marketing" of the extramural form of study
Автори: Рожко В. І.
Щетинін В. М.
Рожко В. И.
Щетинин В. М.
Rozhko V. I.
Schetynin V. M.
Теми: підприємство
виробництво
собівартість
оборотні кошти
основні фонди
інвестиції
інновації
продукція
якість
предприятие
производство
себестоимость
оборотные средства
основные фонды
инвестиции
инновации
продукция
качество
enterprise, production
cost value
circulating assets
basic funds
investments
innovations
produce
quality
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Контрольні завдання та метод. рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Економіка підприємства" для студ. напряму підгот. 6.030507 "Маркетинг" заочної форми навчання [Електронний ресурс] / укл. В.І. Рожко, В.М. Щетинін; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. – Електрон. текстові дан. (278 КБ). – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016. – 51 с. – Загол. з титул. екрану
Короткий огляд (реферат): Запропоновано контрольні завдання, які спрямовані на поглиблення, систематизацію, конкретизацію та закріплення знань, отриманих у процесі вивчення теоретичної частини навчальної дисципліни, а також розв'язання практичних завдань з наведеними методичними рекомендаціями до їх виконання. Рекомендовано для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" загальної форми навчання.
Предложены контрольные задания, направленные на углубление, систематизацию, конкретизацию и закрепление знаний, полученных при изучении теоретической части учебной дисциплины, а также решение практических заданий с приведенными методическими рекомендациями к их выполнению. Рекомендовано для студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" заочной формы обучения.
The tests are given with a view to deepenings, systematizing, concretizing and consolidating the knowledge received in the process of studying the theoretical part of the academic discipline, as well as solving practical tasks using the guidelines. For students of training direction 6.030507 "Marketing" of the extramural form of study.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17932
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2016-86-ЕВ Рожко В І, Щетинін В А.pdf646,94 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.