Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17524
Title: Особистісно-орієнтований підхід до навчання української мови як іноземної у межах нових навчальних технологій
Other Titles: Personality-oriented approach to teaching the Ukrainian language as a foreign language within the limits of new teaching technologies
Личностно-ориентированный подход к обучению украинскому языку как иностранному в пределах новых обучающих технологий
Authors: Дьолог О. С.
Dolog O. S.
Keywords: особистісно-орієнтований підхід
методика навчання
українська мова як іноземна
інноваційні технології навчання
педагогіка співробітництва
personality oriented studies
methodology of studying
Ukrainian language as a foreign language
innovations technologies of study
pedagogy of cooperation
личностно-ориентированный подход
методика обучения
украинский язык как иностранный
инновационные технологии обучения
педагогика сотрудничества
Issue Date: 2017
Citation: Дьолог О. С. Особистісно-орієнтований підхід до навчання української мови як іноземної у межах нових навчальних технологій / О. С. Дьолог // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс]: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (21березня 2017 р.). ― К.: КНЕУ, 2017. ― С. 231-236.
Abstract: Стаття присвячена питанню особистісно-орієнтованого підходу до навчання української мови як іноземної. Розглядаються основні підходи, пов’язані з особистісно-орієнтованою технологією навчання української мови іноземних студентів. Даються положення, у яких сформульовані головні ідеї педагогіки співробітництва. Особистісно- орієнтований підхід розглядається як одна з категорій інноваційних технологій навчання
This article is about personality oriented studies of study of Ukrainian language as a foreign language. Will be considered the main ways of personality oriented studies of Ukrainian language for foreign students. Will be added information about main ideas of pedagogy of cooperation. Personality oriented studies is taken as one of category of innovations technologies of study
Статья посвящена вопросу личностно-ориентированного подхода к обучению украинскому языку как иностранному. Рассматриваются основные подходы, связанные с личностно-ориентированной технологией обучения украинскому языку иностранных студентов. Поданы положения, в которых сформулированы главные идеи педагогики сотрудничества. Личностно-ориентированный подход рассматривается как одна из категорий инновационных технологий обучения
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17524
Appears in Collections:Статті (УМПІГ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дьолог.стаття.pdf292,59 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.