Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1747
Назва: ЗАСТОСУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ КОНТРОЛІНГУ В ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Тропов О. В.
Теми: маркетинг
маркетингова діяльність
підприємство
організація маркетингу
контролінг
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Тропов О.В. Застосування концепції контролінгу в організації маркетингової діяльності підприємства / О.В. Тропов // Управління розвитком. - 2012. - №16. - с. 23 - 24
Короткий огляд (реферат): Розглянуто значення контролінгу у маркетингу. Також розроблено рекомендації з питань інтеграції концепції контролінгу до організації маркетингової діяльності підприємства.
Рассмотрено значение контроллинга в маркетинге. Также разработаны рекомендации по вопросам интеграции концепции контроллинга в организацию маркетинговой деятельности предприятия.
This article deals with the importance of controlling in marketing. Recommendations for integration of controlling concept into the organization of marketing activity of an enterprise are also suggested.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1747
Розташовується у зібраннях:№16



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.