Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1747
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТропов О. В.-
dc.date.accessioned2013-01-10T12:56:48Z-
dc.date.available2013-01-10T12:56:48Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationТропов О.В. Застосування концепції контролінгу в організації маркетингової діяльності підприємства / О.В. Тропов // Управління розвитком. - 2012. - №16. - с. 23 - 24en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1747-
dc.description.abstractРозглянуто значення контролінгу у маркетингу. Також розроблено рекомендації з питань інтеграції концепції контролінгу до організації маркетингової діяльності підприємства.en_US
dc.description.abstractРассмотрено значение контроллинга в маркетинге. Также разработаны рекомендации по вопросам интеграции концепции контроллинга в организацию маркетинговой деятельности предприятия.en_US
dc.description.abstractThis article deals with the importance of controlling in marketing. Recommendations for integration of controlling concept into the organization of marketing activity of an enterprise are also suggested.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectорганізація маркетингуen_US
dc.subjectконтролінгen_US
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ КОНТРОЛІНГУ В ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.81en_US
Appears in Collections:№16



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.