Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17025
Назва: | Актуальні аспекти використання e-learning в сфері фізичної культури |
Інші назви: | Актуальные аспекты использования e-learning в сфере физической культуры Topical aspects of e-learning in the field of physical culture |
Автори: | Маракушин А. І. Піддубний О. Г. Чередніченко А. В. Маракушин А. И. Поддубний А. Г. Чередниченко А. В. Marakushin A. I. Piddubny O. G. Cherednichenko A. V. |
Теми: | фізичне виховання мотивація електронне навчання студенти навчальний процес физическое воспитание мотивация электронное обучение студенты учебный процесс physical education motivation e-learning students educational process |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Маракушин А. І. Актуальні аспекти використання e-learning в сфері фізичної культури / А. І. Маракушин, О. Г. Піддубний, А. В. Чередніченко // Слобожанський науково-спортивний вісник : [наук. - теорет. журн.] – Х. : ХДАФК, 2017. – № 3 (59). – С. 78-83. |
Короткий огляд (реферат): | Мета: актуалізувати впровадження електронного навчання для вмотивування студентської молоді до рухової активності. Матеріал і методи: обраний метод узагальнення та аналізу, що використовувався при вивченні підходів, визначень та результатів дослідження у різних авторів за темою дослідження. Результати: узагальнено та проаналізовано: підходи з формування мотивації у студентів до рухової активності; визначення електронного навчання; результати впровадження електронного навчання в навчальний процес студентів у різних авторів. Висновки: доведено, що підходи різних авторів щодо вмотивування студентської молоді до рухової активності не включають використання сучасних засобів електронного навчання; встановлено, що електронне навчання може стати відмінним доповненням очної форми освіти; актуалізовано напрями подальшого наукового пошуку . Цель: актуализировать внедрение электронного обучения для мотивирования студенческой молодежи к двигательной активности. Материал и методы: выбран метод обобщения и анализа, который использовался при изучении подходов, определений и результатов исследования у разных авторов по теме исследования. Результаты: обобщены и проанализированы: подходы по формированию мотивации у студентов к двигательной активности; определение электронного обучения; результаты внедрения электронного обучения в учебный процесс студентов у разных авторов. Выводы: доказано, что подходы различных авторов по мотивированию студенческой молодежи к двигательной активности не включают использование современных средств электронного обучения; установлено, что электронное обучение может стать отличным дополнением очной формы образования; актуализированы направления дальнейшего научного поиска. The aim: Actualize the introduction of e-learning to motivate students to motor activity.The objects and the methods: The method of generalization and analysis, which was used to study the approaches, definitions and results of the study among different authors on the research topic, was chosen. The results: it is generalized and analyzed: approaches to the formation of motivation in students for motor activity; definition of e-learning; The results of the introduction of e-learning in the educational process of students from different authors. The conclusions : it is proved that the approaches of different authors on motivating students to motor activity do not include the use of modern e-learning tools; it is established that e-learning can be an excellent complement to the full-time form of education; directions for further scientific research are updated. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17025 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ЗСЖіБЖ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
104528-221731-1-PB.pdf | 216,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.