Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16980
Title: Методика вибору обладнання флексографічного друку для виготовлення етикеточної продукції
Other Titles: Методика выбора оборудования флексографической печати для изготовления этикеточной продукции
Method selection of equipment for preparation flexographic printing label production
Authors: Грабовський Є. М.
Грабовский Е. Н.
Hrabovskyi Y. M.
Keywords: флексографічний друк
етикетка
методика
флексографическая печать
этикетка
flexographic printing
label
method
Issue Date: 2017
Citation: Грабовський Є. М. Методика вибору обладнання флексографічного друку для виготовлення етикеточної продукції / Є. М. Грабовський // Системи обробки інформації - 2017. - № 2(148). – С. 216–224.
Abstract: У статті наведено методику вибору обладнання флексографічного друку для виготовлення етикеточної продукції. Розглянуто конкурентні преваги флексографічного друку в контексті тенденцій розвитку ринку поліграфічної продукції. Окрему увагу наділено формуванню повної критеріальної бази для вибору технологічного обладнання для флексографічного друку. В результаті застосування методу багатомірного аналізу визначено взаємозв’язок між значеннями критеріїв вибору та обладнанням, яке використовують підприємства на кожній зі стадій флексографічного друку.
В статье приведена методика выбора оборудования флексографической печати для изготовления этикеточной продукции. Рассмотрены конкурентные преимущества флексографической печати в контексте тенденций развития рынка полиграфической продукции. Особое внимание наделены формированию полной критериальной базы для выбора технологического оборудования для флексографической печати. В результате применения метода многомерного анализа определена взаимосвязь между значениями критериев выбора и оборудованием, которое используют предприятия на каждой из стадий флексографической печати.
The article presents the method of choice for flexographic printing equipment for the manufacture of label products. Considered competitive advantage in the context of the flexographic printing market trends printed products. Special attention endowed with the formation of a complete database of criteria for the selection of process equipment for flexographic printing. As a result of the method of multivariate analysis the relationship between values and criteria for selecting equipment that is used on each of the stages of flexographic printing.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16980
Appears in Collections:Статті (КСіТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
статья Грабовский 2017.pdf532,99 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.