Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16968
Назва: Основні аспекти розробки стратегії маркетингу сучасного підприємства
Інші назви: Основные аспекты разработки стратегии маркетинга современного предприятия
The main aspects of the strategy development for a modern enterprise
Автори: Шишмарьова Л. О.
Шишмарева Л. О.
Shyshmarova L. O.
Теми: Елементи стратегії маркетингу
маркетинг
стадії стратегії маркетингу
стратегія маркетингу
элементы стратегии маркетинга
стадии стратегии маркетинга
стратегия маркетинга
elements of marketing strategy
marketing
stages of marketing strategy
marketing strategy
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Шишмарьова Л. О. Основні аспекти розробки стратегії маркетингу сучасного підприємства / Л. О. Шишмарьова // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матер. між нар. науково-практ. конф., 30-31 бер. 2017 р. : тези допов. - Х: ХНЕУ, 2017. – С. 205-207.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність стратегії маркетингу сучасного підприємства та її роль у його діяльності, основні стадії процесу розробки стратегії маркетингу.
Рассмотрены сущность стратегии маркетинга современного предприятия и ее роль в его деятельности, основные стадии процесса разработки стратегии маркетинга.
The essence of the marketing strategy of a modern enterprise and its role in its activities, the main stages of the marketing strategy development process are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16968
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шишмарьова-тези.pdf326,19 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.