Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16748
Назва: Використання бенчмаркінгу з метою підвищення соціальної відповідальності вітчизняних підприємств
Інші назви: Использование бенчмаркинга з целью повышения социальной ответственности отечественных предприятий
The use of benchmarking Using to improve the social responsibility of ukrainian enterprises
Автори: Нагаївська Д. Ю.
Нагаивская Д. Ю.
Nagaivska D. Y.
Теми: бенчмаркінг
соціальна відповідальність бізнесу
соціальна відповідальність маркетингу
ринок продовольчих товарів
бенчмаркинг
социальная ответственность бизнеса
социальная ответственность маркетинга
рынок продовольственных товаров
benchmarking
social responsibility of business
social responsibility of marketing
food market
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Нагаївська Д. Ю. Використання бенчмаркінгу з метою підвищення соціальної відповідальності вітчизняних підприємств/ Д. Ю. Нагаївська // Підвищення науково-технологічного рівня економіки та її ефективності: матер. міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 лют. 2017 р. / ГО «Львівська економічна фундація». – Львів: ЛЕФ, 2017. – 144 с. – С. 78-81.
Короткий огляд (реферат): У роботі наведено визначення соціальної відповідальності бізнесу і соціальної відповідальності маркетингу, зазначено основні напрями реалізації соціальної відповідальності бізнесу на підприємстві, проаналізовано досвід швейцарських підприємств, які є лідерами із за-безпечення соціальної відповідальності бізнесу на ринку продовольчих товарів.
В работе предложены определения социальной ответственности бизнеса и социальной ответственности маркетинга, указаны основные направления реализации социальной ответственности бизнеса на предприятии, проанализирован опыт швейцарских предприятий, которые являются лидерами в достижении высокой социальной ответственности бизнеса на рынке продовольственных товаров.
In the article definitions of the social responsibility of business and the social responsibility of marketing as well as the main directions of implementation of the social responsibility of business were suggested. The experience of leading swiss enterprises in implementation of the high social responsibility of business on the food market was analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16748
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нагаївська Д.Ю._тези_04.pdf405,47 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.