Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16581
Назва: Стратегія «блакитного океану»: реконструкція ринкових меж у фармацевтиці
Автори: Страпчук С. І.
Теми: стратегія блакитного океану
фармацевтичний ринок
інновація цінності
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Страпчук С. І. Стратегія «блакитного океану»: реконструкція ринкових меж у фармацевтиці / С. І. Страпчук // Актуальні проблеми менеджменту: теоретичні і практичні аспекти / Матер. ІІІ між нар. наук.-практ. конференції (25-26 травня. 2017 р) – Одеса: ОНЕУ, 2017. – С. 120-124.
Короткий огляд (реферат): Визначено стратегію блакитного океану як нові можливості на фармацевтичному ринку. Досліджено два стимули зростання попиту на продукцію фармацевтичної галузі та подальше розширення в усьому світі: збільшення інвестицій в фармацевтичні галузі країн, що розвиваються; зростаюча популярність дженериків. Розглянуто основні перешкоди, що не дають можливості освоїти онові ринки та створити нові. Акцентовано увагу на розробці персоналізованих методів лікування як один із способів застосування стратегії блакитного океану у фармацевтиці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16581
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7_Страпчук ОНЕУ (Одеса).pdf226,63 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.