Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16260
Назва: Територіальний брендинг, як основний інструмент підвищення популярності міста
Інші назви: Территориальный брендинг, как основной инструмент повышения популярности города
Territorial branding, as the main tool of increasing the popularity of the city
Автори: Мавріду В. Ю.
Птащенко О. В.
Бадяєв О. В.
Мавриду В. Ю.
Птащенко Е. В.
Бадяев А. В.
Mavridu V. Y.
Ptashchenko O. V.
Badyaev O. V.
Теми: маркетинг
концепції маркетингу
брендинг
брендинг територій
концепція бренду
важливість брендингу
маркетинг
концепции маркетинга
брендинг
брендинг территорий
концепція бренда
важность брендинга
marketing
marketing concepts
branding
branding areas
brand concept
the importance of branding
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНТУ
Бібліографічний опис: Мавріду В. Ю. Територіальний брендинг, як основний інструмент підвищення популярності міста / В. Ю. Мавріду, О. В. Птащенко, О. В. Бадяєв // Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції : наук. журнал. – Херсон, ХНТУ, 2016. - №23 (12). – С. 26-29.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості брендингу міст як важливого інструменту підвищення популярності міста. Визначено складові формування бренду міста. Розглянуто і проаналізовано український досвід формування успішного брендингу територій, який допоміг створенню і розвитку туристичного бренду. Також проаналізовано основні туристичні маршрути і можливості брендингу та маркетингу туризму.
В статье рассмотрены особенности брендинга городов как важного инструмента повышения популярности города. Определены составляющие формирования бренда города. Рассмотрен и проанализирован украинский опыт формирования успешного брендинга территорий, который помог созданию и развитию туристического бренда. Также проанализированы основные туристические маршруты и возможности брендинга и маркетинга туризма.
In the article the features of city branding as an important tool to improve the popularity of the city. The composition of the formation of the city brand and analyzed them. Considered and analyzed Ukrainian experience forming successful branding that helped create and develop the tourism brand. Also analyzes the main tourist routes and the possibility of branding and marketing tourism.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16260
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мавріду_Стаття1.pdf604,26 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.