Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16187
Назва: Комплекс задач прийняття рішень з управління партнерськими відносинами поліграфічного підприємства з постачальниками
Інші назви: Комплекс задач принятия решений по управлению партнерскими отношениями полиграфического предприятия с поставщиками
Complex problems management decisions partnerships printing companies supplier
Автори: Потрашкова Л. В.
Андрющенко Т. Ю.
Potrashkova L. V.
Andriushchenko T. Y.
Теми: стейкхолдери
партнерські відносини
управління партнерськими відносинами
співробітництво із стейкхолдерами
стейкхолдеры
партнерские отношения
управление партнерскими отношениями
сотрудничество со стейкхолдерами
stakeholders
partnerships
management of partnerships
cooperation with stakeholders
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Потрашкова Л. В. Комплекс задач прийняття рішень з управління партнерськими відносинами поліграфічного підприємства з постачальниками / Л. В. Потрашкова, Т. Ю. Андрющенко // Системи обробки інформації : збірник наукових праць. – Х.: Вид-во Харк. ун-т Повітряних сил ім. Івана Кожедуба, 2016. – Вип. № 4 (141). – С. 229-233.
Короткий огляд (реферат): Рішення з управління партнерськими взаємовідносинами між поліграфічним підприємством та його стейкхолдерами потребують обґрунтування із застосуванням математичних методів і моделей. Для цього процес управління партнерськими відносинами повинен бути формалізований. З метою формалізації цього процесу в роботі сформовано комплекс задач прийняття рішень з управління партнерськими відносинами поліграфічного підприємства з його постачальниками. Отриманий результат складає теоретичну основу для розробки комп'ютерної системи підтримки прийняття рішень з управління партнерськими відносинами в поліграфії.
Решения по управлению партнерскими взаимо-отношениями между полиграфическим предприятием и его стейкхолдерами потребует обоснования с применением математических методов и моделей. Для этого процесс управления партнерскими отношениями должен быть формализован. С целью формализации этого процесса в работе сформирован комплекс задач принятия решений по управлению партнерскими отношениями полиграфического предприятия с его поставщиками. Полученный результат составляет теоретическую основу для разработки компьютерной системы поддержки принятия решений по управлению партнерскими отношениями в полиграфии.
Decisions on management partnership between the printing company and its stakeholders require justification with the application of mathematical methods and models. To this end, the management of partnerships should be formalized. With the aim of formalizing this process in the form a complex task management decision partnerships printing company with its suppliers. The result is a theoretical basis for the development of a computer system to support management decision-making partnerships in the printing industry.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16187
Розташовується у зібраннях:Статті (КСіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Комплекс задач_Потрашкова, Андрющенко-статья.pdf468,12 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.