Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1616
Назва: СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Костенко Д. С.
Теми: маркетинг
комунікації
маркетингова полiтика комунiкацій
реклама
персональний продаж
зв’язки з громадськiстю
стимулювання збуту
прямий маркетинг
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Костенко Д. С. Сутність маркетингової комунікаційної політики підприємства / Д. С. Костенко // Управління розвитком. - 2012. - № 14(135). - С. 124-126.
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутнiсть маркетингової полiтики комунiкацiй, розглянуто цiлi та роль, подано основнi функції та засоби маркетингової полiтики комунiкацій пiдприємства.
Раскрыта сущность маркетинговой политики коммуникаций, рассмотрены цели и роль, поданы основные функции и средства маркетинговой политики коммуникаций предприятия.
The essence of marketing communications policy is revealed the objectives and role, the main features and tools of enterprise communications marketing policy are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1616
Розташовується у зібраннях:№14



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.