Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1616
Title: СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Костенко Д. С.
Keywords: маркетинг
комунікації
маркетингова полiтика комунiкацій
реклама
персональний продаж
зв’язки з громадськiстю
стимулювання збуту
прямий маркетинг
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Костенко Д. С. Сутність маркетингової комунікаційної політики підприємства / Д. С. Костенко // Управління розвитком. - 2012. - № 14(135). - С. 124-126.
Abstract: Розкрито сутнiсть маркетингової полiтики комунiкацiй, розглянуто цiлi та роль, подано основнi функції та засоби маркетингової полiтики комунiкацій пiдприємства.
Раскрыта сущность маркетинговой политики коммуникаций, рассмотрены цели и роль, поданы основные функции и средства маркетинговой политики коммуникаций предприятия.
The essence of marketing communications policy is revealed the objectives and role, the main features and tools of enterprise communications marketing policy are considered.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1616
Appears in Collections:№14



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.