№15 : [82] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 41 по 60 из 82
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012ETHICAL MARKETING OR ETHICS IN ADVERTISING-
2012FREELANCE AS A WAY OF EARNINGKravchenko A.
2012THE MAIN PROBLEMS OF TOURISM IN UKRAINE AND THEIR SOLUTIONSMurga N.
2012PENSION REFORM IN UKRAINEDurasova Y.
2012THE FUNDAMENTALS OF ECONOMIC STABILITY AND SECURITY IN UKRAINEGerasimuk T.
2012THE PECULIARITIES OF MANAGEMENTYatsun K.
2012THE IMPACT OF THE NATIONAL REVOLUTIONS ON THE WORLD ECONOMYKryvenko A.
2012POLITICAL MARKETINGOrekhov O.
2012MERGERS AND ACQUISITIONSKarashchuk I.
2012THE PROBLEMS OF UNEMPLOYMENT OF YOUTH ON THE LABOUR MARKET IN UKRAINEPhedorchenko K.
2012POSSIBILITIES OF ADVERTISING IN GAMESStohniev H.
2012SOCIAL NETWORKS AND SOCIETYPopova A.; Voronkova K.
2012ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЕЛЕМЕНТ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАУльянець Т. М.
2012PROBLEM OF LEADERSHIP IN ORGANIZATIONSShlyahova A.
2012THE PRINCIPLES OF MARKETING: APPLE’S BRANDING STRATEGYHojaberdiyeva L.
2012ВИЗНАЧЕННЯ ОСНОВНИХ В УКРАЇНІ ГРУП ЗОВНІШНІХ ЗАЦІКАВЛЕНИХ ОСІБ У РЕАЛІЗАЦІЇ БІЗНЕС-ПЛАНІВБойко О. О.
2012Порівняльна оцінка методів визначення вартості торгової маркиЛаріонова А. М.
2012СУТНІСТЬ КОНТРОЛІНГУ І ЙОГО ФУНКЦІОНАЛЬНА ЗНАЧИМІСТЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ В СИСТЕМІ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬСтеценко О. Ю.
2012ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВАВойткевич О. О.
2012МЕТОДИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАНечай Я. О.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 41 по 60 из 82