Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14833
Назва: Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напрямів підготовки 6.030508 "Фінанси і кредит", 6.030505 "Управління персоналом та економіка праці" заочної форми навчання
Інші назви: Контрольные задания и методические рекомендации к их выполнению по учебной дисциплине "Маркетинг" для студентов направлений подготовки 6.030508 "Финансы и кредит", 6.030505 "Управление персоналом и экономика труда" заочной формы обучения
Test tasks and guidelines for doing them on the academic discipline "Marketing" for students of training directions 6.030508 "Finance and Credit", 6.030505 "Personnel Management and Labour Economics" for the part-time form of study
Автори: Птащенко О. В.
Гронь О. В.
Птащенко Е. В.
Гронь А. В.
Ptashchenko O. V.
Gron O. V.
Теми: маркетинг
ринок
попит
ціна
сегментування
позиціонування
комунікації
збут
планування
маркетинг
рынок
спрос
цена
сегментирование
позиционирование
коммуникации
сбыт
планирование
marketing
market
demand
price
segmentation
positioning
communications
distribution
planning
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напрямів підготовки 6.030508 "Фінанси і кредит", 6.030505 "Управління персоналом та економіка праці" заочної форми навчання / укл. О. В. Птащенко, О. В. Гронь. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016. – 48 с.
Короткий огляд (реферат): Подано контрольні запитання та методичні рекомендації, які призначені для поглиблення, конкретизації та закріплення знань, отриманих у теоретичній частині навчальної дисципліни. Розглянуто на прикладах практичні ситуації, пов'язані з плануванням маркетингової діяльності та застосуванням маркетингового інструментарію. Рекомендовано для студентів економічних спеціальностей.
Представлены контрольные вопросы и методические рекомендации, которые предназначены для углубления, конкретизации и закрепления знаний, полученных в теоретической части учебной дисциплины. Рассмотрены на примерах практические ситуации, связанные с планированием маркетинговой деятельности и применением маркетингового инструментария. Рекомендовано для студентов экономических специальностей.
Test tasks and guidelines are presented to deepen, concretize and consolidate knowledge gained in the theoretical part of the academic discipline. Practical situations related to planning marketing activities and implementing marketing tools are discussed. Recommended for students of economics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14833
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2016-79 Птащенко О_В, Гронь О_В.pdf628,86 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.