Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14230
Назва: Результати оптимізації процесу фізичного виховання студентів
Інші назви: Результаты оптимизации процесса физического воспитания студентов
The results of the optimization process of physical education students
Автори: Барибіна Л. М.
Церковна О. В.
Семашко С. А.
Барыбина Л. Н.
Церковная Е. В.
Семашко С. А.
Barybina L. N.
Tzerkovnaja H. V.
Semashko S. A.
Теми: студенти
методика
силові види спорту
єдиноборства
індивідуалізація
психофізіологія
студенты
методика
силовые виды спорта
единоборства
индивидуализация
психофизиология
students
technique
power sports
martial arts
individualization
psychophysiology
Дата публікації: 2016
Видавництво: «Бял ГРАД-БГ» ООД
Бібліографічний опис: Барибіна Л. М. Результати оптимізації процесу фізичного виховання студентів / Л. М Барибіна, О. В. Церковна, С. А. Семашко// Материали за 12-а международна научна практична конференция, «Новината за напреднали наука», – 2016. Том 11. Лекарство. Биологии. Физическа култура и спорт. София. «Бял ГРАД-БГ» ООД – С. 86-89.
Короткий огляд (реферат): Показано можливість використання авторської методики індивідуалізації фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів. Факторним аналізом 21 показника, визначені фактори індивідуальних особливостей в структурі підготовленості, і показана їх вираженість у представників єдиноборств і силових видів спорту. Показано, що методика індивідуалізації фізичного виховання, яка заснована на визначенні рівня розвитку фізичних якостей та особливостей структури психофізіологічних можливостей, а також проведення занять з урахуванням рівня підготовленості студентів та схильності до певних рухових дій, має велике значення для ефективної професійної підготовки, рухового вдосконалення і поліпшення стану здоров'я.
Показана возможность использования авторской методики индивидуализации физического воспитания студентов высших учебных заведений. Факторным анализом 21 показателя, определены факторы индивидуальных особенностей в структуре подготовленности, и показана их выраженность у представителей единоборств и силовых видов спорта. Показано, что методика индивидуализации физического воспитания, основанная на определении уровня развития физических качеств и особенностей структуры психофизиологических возможностей, а также проведение занятий с учетом уровня подготовленности студентов и склонности к определенным двигательным действиям, имеет большое значение для эффективной профессиональной подготовки, двигательного совершенствования и улучшения состояния здоровья.
The possibility of using the author's methods of individualization of physical education of students in higher education. By the factorial analysis of 21 indicators, it was defined factors in individual features of preparedness structure, and it was shows them express of the representatives of combat sports and power sports. It has been shown that the methods of individualization of physical education, based on the determination of the level of development of physical qualities and characteristics of psychophysiological opportunity structure, as well as conducting studies with the level of preparedness of students and the propensity to certain motor actions is important for effective training, motor improvement and improvement health.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14230
Розташовується у зібраннях:Статті (ЗСЖіБЖ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Результати оптимізації процесу фізичного виховання студентів .pdf919,89 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.