Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/13969
Назва: Сучасні концепції та підходи до формування конкурентних переваг підприємства
Автори: Селезньова Г. О.
Теми: ринкова концепція
ресурсна концепція
інституційна концепція
підходи до формування конкурентних переваг
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Селезньова Г. О. Сучасні концепції та підходи до формування конкурентних переваг підприємства / Г. О. Селезньова // Електроний додаток до матеріалів Міжнародної наукової конференції "Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця" (26-28 травня 2016 р.). – Харків, 2016. – С. 388 – 390.
Короткий огляд (реферат): Досліджено підходи до формування конкурентних переваг у межах сучасних концепцій та визначено їх особливості. Визначено, що в сучасних умовах основою створення конкурентних переваг стають інтелектуальній капітал, креативний потенціал персоналу, унікальні організаційні знання, інновації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13969
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Селезньова_тези.pdf85,87 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.