Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/13967
Назва: Формування конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах господарювання
Автори: Селезньова Г. О.
Теми: конкурентні переваги
ресурсна концепція
ринкова концепція
інституціональна концепція
ключові компетенції
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Селезньова Г. О. Формування конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах господарювання / Г.О. Селезньова // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2016. – №10. – С. 505 - 511. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://global-national.in.ua/archive/10-2016/105.pdf
Короткий огляд (реферат): У статті проведено дослідження різних підходів та сучасних концепцій формування конкурентних переваг підприємства. Розкрито особливості певних підходів щодо формування конкурентних переваг та визначено їх співвідношення з ринковою, ресурсною та інституційною концепціями. Встановлено основи формування конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах господарювання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13967
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Селезньова_стаття.pdf358,48 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.