Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/13603
Назва: Концепція мовної освіти іноземних студентів у ВНЗ: компетентнісний підхід
Інші назви: Концепция языкового образования иностранных студентов в вузах: компетентностный подход
The conception of the language education of foreign students in the high school: the competence approach
Автори: Черемська О. С.
Черемская О. С.
Cheremska O. S.
Жовтобрюх В. Ф.
Zhovtobriukh V. F.
Теми: концепція мовної освіти
мовна підготовка іноземних громадян
етапи та рівні мовного навчання
загальні та спеціальні компетентності
навчальні дисципліни
концепция языкового образования
языковая подготовка иностранных граждан
этапы и уровни языкового обучения
общие и специальные компетентности
учебные дисциплины
the conception of language education
language preparation of foreign citizens
stages and levels of the language education
generic and special competencies
academic disciplines
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавець Іванченко І. С.
Бібліографічний опис: Черемська О. С. Концепція мовної освіти іноземних студентів у ВНЗ: компетентнісний підхід / О. С. Черемська, В. Ф. Жовтобрюх // Матеріали V Міжнародної наукової конференції «Сучасна україністика: наукові парадигми мови, історії, філософії»: збірник статей / За заг. ред. канд. філол. наук, проф. О.С. Черемської, д-ра філософ. наук, проф. О.М. Кузя. – Х.: Видавець Іванченко І. С., 2016. – С. 351 – 361.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено концепцію мовної освіти іноземних студентів в Україні. Висловлено міркування щодо її змісту та структури: рекомендовано запровадження двох рівнів мовного навчання іноземних громадян – базового та професійно орієнтованого. Акцентовано увагу на необхідності досягнення відповідного комплексу компетентностей як показника якості опанування мови на кожному рівні та етапі мовного начання
В статье представлена концепция языкового образования иностранных студентов в Украине. Высказано соображение относительно ее содержания и структуры: рекомендовано введение двух уровней языкового обучения иностранных граждан - базового и профессионально ориентированного. Акцентировано внимание на необходимости достижения соответствующего комплекса компетенций как показателя качества освоения языка на каждом уровне и этапе языкового обучения
The article presents the concept of foreign students’ language education in Ukraine. The ideas expressed concern its content and structure: it has been recommended to introduce two levels of the language learning for foreign students, the basic and professionally oriented ones. The attention is concentrated on necessity to achieve the respective complex of competencies as an indicator of quality of language mastering at every level and stage of language learning
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13603
Розташовується у зібраннях:Статті (УМПІГ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Черемська_Концепція.PDF417,59 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.