Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/13160
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBlyznyuk T.-
dc.contributor.authorБлизнюк Т. П.-
dc.contributor.authorUeberwimmer M.-
dc.contributor.authorУебервіммер М.-
dc.contributor.authorУебервиммер М.-
dc.date.accessioned2016-07-19T08:20:53Z-
dc.date.available2016-07-19T08:20:53Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationBlyznyuk T. Generational theory: Cross-cultural approach / T. Blyznyuk, M. Ueberwimmer // Економіка розвитку (Economics of development) – №2 (78). – 2016. — С. 44-48.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13160-
dc.description.abstractОднією з основних завдань управління в усіх сферах бізнесу є вирішення проблеми конфлікту поколінь: зіткнення їх цінностей, очікувань, прагнень, поглядів і поведінки. У той же час люди одного віку, зіткнувшись з подібними проблемами, не завжди виявляють схожі системи цінностей і поведінку, оскільки вони є представниками різних національних культур. Ці національні «системи цінностей» разом з віковим фактором є рушійною силою поведінки людини, його відносин з оточуючими, і дуже важливим шаром культури, який виділяється в крос-культурному менеджменті. Методологія дослідження ґрунтується на вивченні відповідної літератури з іноземних (в основному), а також українських джерел, в сфері крос-культурного менеджменту і теорії поколінь. Кожне покоління формується за певний період від народження до часу, коли людина стає дорослою. Але ключовим фактором формування кожного покоління є саме перелік «цінностей», які були закладені на підсвідомий рівень особистості у віці 12-14 за допомогою освіти, соціальної, економічної, політичної і технологічного середовища. Об'єднання основних аспектів крос-культурного менеджменту (шари культури і їх вплив на особистість) і теорії поколінь дозволили виявити особливості крос-культурних профілів сучасних менеджерів різних поколінь.en_US
dc.description.abstractThe challenge for management in all sectors of business comes from a clash of the generations: a conflict of behaviors, values, expectations and attitudes. On the other hand meeting similar problems people of the same age not always have the similar value systems and behavior because they are representatives of different national cultures. These national “value systems” gather with age factor are the drivers of behavior and attitudes, and are very important layers of culture that is defined in cross-cultural management. The methodology of the survey is based on researching and analyzing relevant literature from mainly foreign and domestic sources which are focused on topics of cross-cultural management and the generational theory. Generation encompasses a series of years after birth spanning roughly the period of time to become an adult. But key factor of forming each generation is list of values that are existed on a subconscious level of personality, and founded in the age of 12-14 years through education, social, economic, political and technological environment. Gathering of basic aspects of cross-cultural management (layers of culture and their influence on personality) with generational theory is allowed to identify features of cross-cultural profiles of modern managers of different generations.en_US
dc.description.abstractОдной из основных задач управления во всех сферах бизнеса является решение проблемы конфликта поколений: столкновения их ценностей, ожиданий, стремлений, взглядов и поведения. В тоже время люди одного возраста, столкнувшись с подобными проблемами, не всегда проявляют схожие системы ценностей и поведение, поскольку они являются представителями разных национальных культур. Эти национальные «системы ценностей» вместе с возрастным фактором являются движущей силой поведения человека, его отношений с окружающими, и очень важным слоем культуры, который выделяется в кросс-культурном менеджменте. Методология исследования основана на изучении соответствующей литературы из иностранных (в основном), а также украинских источников, в сфере кросс-культурного менеджмента и теории поколений. Каждое поколение формируется за определенный период от рождения до времени, когда человек становится взрослым. Но ключевым фактором формирования каждого поколения является именно перечень «ценностей», которые были заложены на подсознательный уровень личности в возрасте 12-14 лет посредством образования, социальной, экономической, политической и технологической среды. Объединение основных аспектов кросс-культурного менеджмента (слои культуры и их влияние на личность) и теории поколений позволили выявить особенности кросс-культурных профилей современных менеджеров разных поколений.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjectcross-cultural managementen_US
dc.subjectnational cultureen_US
dc.subjectlayers of cultureen_US
dc.subjectgenerational theoryen_US
dc.subjectvalue systemen_US
dc.subjectкросс культурний менеджментen_US
dc.subjectнаціональна культураen_US
dc.subjectшари культуриen_US
dc.subjectтеорія поколіньen_US
dc.subjectсистема цінностейen_US
dc.subjectкросс-культурный менеджментen_US
dc.subjectнациональная культураen_US
dc.subjectслои культурыen_US
dc.subjectтеория поколенийen_US
dc.subjectсистема ценностейen_US
dc.titleGenerational theory: Cross-cultural approachen_US
dc.title.alternativeТеорія поколінь: крос-культурний підхідen_US
dc.title.alternativeТеория поколений: кросс-культурный подходen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті (МБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Uberwimmer_Blyznyuk.pdf219,35 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.