Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1308
Title: Технологія маркетингової діяльності
Authors: Шевченко К. О.
Keywords: цільовий ринок
життєвий цикл продукту
комплекс маркетингу
сегментація ринку
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Шевченко К. О. Технологія маркетингової діяльності / К. О. Шевченко // Управління розвитком. – 2012. - №11. – С. 45 - 46
Abstract: Розглянуто методологію розробки програми з маркетингу, а саме: обґрунтований вибір максимально привабливих ринків, технології, номенклатури виробів і визначення потреби у фінансових, матеріальних, людських ресурсах для досягнення запланованих показників прибутку та рентабельності виробництва
The methodology of developing a program of marketing – based selection of the most attractive markets, technology, product range and determination of the need for financial, material and human resources to achieve planned levels of profit and profitability have been considered
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1308
Appears in Collections:№11



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.