Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12619
Title: | Використання творчого потенціалу споживачів для спільного створення цінності |
Other Titles: | Использование творческого потенциала потребителей для совместного создания ценности Using the creative customer potential for value creation |
Authors: | Гронь О. В. Гронь А. В. |
Keywords: | споживачі співпраця спільнота співтворчість цінність взаємодія потребители сообщество сотрудничество сотворчество ценность взаимодействие consumers community collaboration co-creation value interaction |
Issue Date: | 2015 |
Citation: | Гронь О. В. Використання творчого потенціалу споживачів для спільного створення цінності [Електронне видання] / О. В. Гронь // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2015. – Вип. 6. – С. 315- 320. |
Abstract: | This article provides analysis and systematization of modern approaches that are eye-scientific sources and used specialists in practice, to attract customers and partners in collaboration with companies. The basic models, methods and problems
arising in the course of cooperation various stakeholders with companies are
considered. Examples of effective use of different cooperation models by well-
known companies are given. Статья посвящена анализу и систематизации современных подходов, которые рассматривают в научных источниках и используются специалистами на практике, для привлечения потребителей и партнеров к сотрудничеству с компаниями. Рассматриваются основные модели, методы и проблемы, возникающие в процессе сотрудничества с различными заинтересованными группами компаний. Приводятся примеры эффективного применения компаниями на практике различных моделей сотрудничества. Стаття присвячена аналізу та систематизації сучасних підходів, які розглядаються в наукових джерелах і використовуються фахівцями на практиці, щодо залучення споживачів та партнерів до співпраці з компаніями; розглядаються основні моделі, методи та проблеми, що виникають в процесі співпраці з різними зацікавленими групами компаній. Наводяться приклади ефективного використання компаніями на різних моделей співпраці. |
URI: | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12619 |
Appears in Collections: | Статті (М) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Гронь О.В. СТАТТЯ.pdf | 250,47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.