Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12434
Title: Формування клієнтських відносин на засадах маркетингу в сучасних умовах
Other Titles: Формирование клиентских отношений на принципах маркетинга в современных условиях
Formation of client relations on principles of marketing in modern conditions
Authors: Колодізєв О. М.
Біляєва В. Ю.
Колодизев О. Н.
Беляева В. Ю.
Kolodizev O. N.
Belyaeva V. Y.
Keywords: банк
клієнтські відносини
маркетинговий підхід
фінансові інновації
банківський продукт
банківська послуга
банк
клиентские отношения
маркетинговый подход
финансовые инновации
банковский продукт
банковская услуга
bank
client relations
marketing approach
financial innovations
bank product
banking service
Issue Date: 2016
Citation: Колодізєв О. М. Формування клієнтських відносин з банком на засадах маркетингу в сучасних умовах / О. М. Колодізєв, В. Ю. Біляєва // Бізнес Інформ. - 2016. - №3. - С. 209-213.
Abstract: Розроблено рекомендацій щодо формування ефективної системи клієнтських відносин із банком на засадах маркетингу із використанням фінансових інновацій. Здійснено аналіз провідного світового досвіду на предмет розроблення та запровадження фінансових інновацій у банківську практику та визначено найефективніші фінансові інновації технологічного, продуктового, процесного та організаційного характеру. Досліджено роль та переваги різноманітних фінансових інновацій для формування системи клієнтських відносин на засадах маркетингу, та визначено найперспективніші з них для запровадження у вітчизняну практику банківських установ.
Разработаны рекомендаций по формированию эффективной системы клиентских отношений с банком на основе маркетинга с использованием финансовых инноваций. Осуществлен анализ ведущего мирового опыта на предмет разработки и внедрения финансовых инноваций в банковскую практику и определены наиболее эффективные финансовые инновации технологического, продуктового, процессного и организационного характера. Исследована роль и преимущества различных финансовых инноваций для формирования системы клиентских отношений на принципах маркетинга, и определены самые перспективные из них для внедрения в отечественную практику банковских учреждений.
Recommendations for the formation of an effective system of customer relationship with the bank based marketing with financial innovation were developed. The world's leading expertise for the development and implementation of financial innovation in banking practices was analyzed and the most effective financial innovations of technology, product, process and organizational nature were identified. The role and benefits of various financial innovations for the formation of customer relationship system on marketing principles were studied and the most promising ones for implementation in domestic practice of banking institutions were identified.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12434
Appears in Collections:Статті (БС)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Беляева Виктория Юрьевна_статья4.pdf289,12 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.