Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12434
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКолодізєв О. М.-
dc.contributor.authorБіляєва В. Ю.-
dc.date.accessioned2016-06-09T12:48:21Z-
dc.date.available2016-06-09T12:48:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКолодізєв О. М. Формування клієнтських відносин з банком на засадах маркетингу в сучасних умовах / О. М. Колодізєв, В. Ю. Біляєва // Бізнес Інформ. - 2016. - №3. - С. 209-213.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12434-
dc.description.abstractРозроблено рекомендацій щодо формування ефективної системи клієнтських відносин із банком на засадах маркетингу із використанням фінансових інновацій. Здійснено аналіз провідного світового досвіду на предмет розроблення та запровадження фінансових інновацій у банківську практику та визначено найефективніші фінансові інновації технологічного, продуктового, процесного та організаційного характеру. Досліджено роль та переваги різноманітних фінансових інновацій для формування системи клієнтських відносин на засадах маркетингу, та визначено найперспективніші з них для запровадження у вітчизняну практику банківських установ.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectбанкen_US
dc.subjectклієнтські відносиниen_US
dc.subjectмаркетинговий підхідen_US
dc.subjectфінансові інноваціїen_US
dc.subjectбанківський продуктen_US
dc.subjectбанківська послугаen_US
dc.titleФормування клієнтських відносин на засадах маркетингу в сучасних умовахen_US
dc.subject.udc336.717.113(477)en_US
Располагается в коллекциях:Статті (МСіФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Беляева Виктория Юрьевна_статья4.pdf289,12 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.