Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12289
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПасічник І. Ю.-
dc.contributor.authorПасичник И. Ю.-
dc.contributor.authorPasichnyk I. Y.-
dc.date.accessioned2016-06-07T06:53:32Z-
dc.date.available2016-06-07T06:53:32Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПасічник І. Ю. Методичний підхід до оцінки маркетингової стратегії в процесі управління конкурентоспроможністю продукції / І. Ю. Пасічник // Управління розвитком: зб. наук. праць. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015. – № 4(182). – С. 71–75.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12289-
dc.description.abstractВ роботі розглядається проблема оцінки ефективності маркетингової стратегії підприємства в процесі управління конкурентоспроможністю продукції. Метою роботи є дослідження різних аспектів ефективності та факторів, які на неї впливають. Запропоновано методичний підхід до оцінки ефективності маркетингової стратегії управління конкурентоспроможністю продукції, особливістю якого є формування матриці, утвореної співвідношенням рівня конкурентоспроможності продукції та частки ринку, яку вона займає, що дозволяє обґрунтувати критерій успішності стратегії, за який може бути обрано частка ринку чи сегмента, що виробник зможе завоювати, дотримуючи обраної стратегії просування.en_US
dc.description.abstractВ работе рассматривается проблема оценки эффективности маркетинговой стратегии предприятия в процессе управления конкурентоспособностью продукции. Целью работы является исследование различных аспектов эффективности и факторов, которые на нее влияют. Предложен методический подход к оценке эффективности маркетинговой стратегии управления конкурентоспособностью продукции, особенностью которого является формирование матрицы, образованной соотношением уровня конкурентоспособности продукции и доли рынка, которую она занимает, что позволяет обосновать критерий успешности стратегии, в качестве которого может быть избрана доля рынка или сегмента, которую производитель сможет завоевать, следуя выбранной стратегии продвижения.en_US
dc.description.abstractThe paper considers the problem of assessing the effectiveness of the marketing strategy of the company in the management of competitive products. The aim is to study different aspects of performance and factors that affect it. The methodical approach to evaluating the effectiveness of the marketing strategy for competitiveness management products feature of which is the formation of the matrix formed by the balance of competitiveness and market share, which it occupies, allowing to justify the criterion of success of the strategy for which can be selected market share or segment that the manufacturer will win, observing the chosen strategy of promotionen_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectефективність маркетингової стратегіїen_US
dc.subjectконкурентоспособность продукцииen_US
dc.subjectмаркетинговая стратегияen_US
dc.subjectэффективность маркетинговой стратегииen_US
dc.subjectcompetitive productsen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjecteffective marketing strategiesen_US
dc.titleМетодичний підхід до оцінки маркетингової стратегії в процесі управління конкурентоспроможністю продукціїen_US
dc.title.alternativeМетодический подход к оценке маркетинговой стратегии в процессе управления конкурентоспособностью продукцииen_US
dc.title.alternativeMethodological approaches to assessing marketing strategies in the management process of competitive productsen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (ОБК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пасечник 2.pdf333,35 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.