Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12167
Title: Формування клієнтських відносин на засадах маркетингу в сучасних умовах
Authors: Колодізєв О. М.
Біляєва В. Ю.
Keywords: банк
клієнтські відносини
маркетинговий підхід
фінансові інновації
банківський продукт
банківська послуга
Issue Date: 2016
Citation: Колодізєв О. М. Формування клієнтських відносин з банком на засадах маркетингу в сучасних умовах / О. М. Колодізєв, В. Ю. Білєва // Бізнес Інформ. – 2016. – № 3. – С. 209 – 213.
Abstract: Мета статті полягає у розробленні рекомендацій щодо формування ефективної системи клієнтських відносин із банком на засадах маркетингу із використанням фінансових інновацій. Здійснено аналіз провідного світового досвіду на предмет розроблення та запровадження фінансових інновацій у банківську практику та визначено найефективніші фінансові інновації технологічного, продуктового, процесного та організаційного характеру. Досліджено роль та переваги різноманітних фінансових інновацій для формування системи клієнтських відносин на засадах маркетингу, та визначено найперспективніші з них для запровадження у вітчизняну практику банківських установ. Перспективами подальших досліджень у цьому напрямку можуть бути удосконалення методів роботи банків у напряму розвитку клієнтських відносин на засадах маркетингового підходу та розроблення рекомендацій щодо формування маркетингових стратегій просування фінансових продуктів та послуг.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12167
Appears in Collections:Статті (МСіФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Колодізєв О.М._БС_стаття1.pdf289,12 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.