Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12093
Назва: Складові інформаційного забезпечення маркетингової діяльності промислового підприємства
Інші назви: Сосотовляющие информационного обеспечения маркетинговой деятельности промышленного предприятия
Components of Informational Supporting the Marketing Activities of Industrial Enterprise
Автори: Іванов Ю. Б.
Иванов Ю. Б.
Ivanov Y. B.
Ус М. І.
Ус М. И.
Us M. I.
Теми: інформаційне забезпечення
маркетингова діяльність промислового підприємства
інформаційна система
маркетингова інформаційна система
информационное обеспечение
маркетинговая деятельность промышленного предприятия
информационная система
маркетинговая информационная система
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Іванов Ю. Б. Складові інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства / Ю. Б. Іванов, М. І. Ус // Бізнес Інформ. – 2016. – №1– С. 299–305.
Короткий огляд (реферат): Метою стаття є ідентифікація та аналіз складових сучасного інформаційного забезпечення маркетингової діяльності промислових підприємств. Аналізуючи, систематизуючи та узагальнюючи наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених було визначено сутність та змістовне наповнення інформаційного забезпечення підприємства, до ключових складових якого віднесено сформовану маркетингову інформаційну систему, наявність програмного забезпечення та впровадження інформаційних систем. В процесі дослідження було проаналізовано існуючи класи інформаційних систем, які є підгрунтям для побудови маркетингової інформаційної системи підприємства. За результатами порівнянння інформаційних ситем ідентифіковано ті, у структурі яких передбачено модулі для підтримки, управління та розвитку маркетингової діяльності підприємств. Серед них перше місце належить класу ERP – систем, який створює єдиний інформаційний простір для управлінських процесів та маркетингових рішень і виконує функції інтеграції бізнес-процесів промислового підприємства. Ключові слова: інформаційне забезпечення, маркетингова діяльність промислового підприємства, інформаційна система, маркетингова інформаційна система
Целью статья является идентификация и анализ составляющих современного информационного обеспечения маркетинговой деятельности промышленных предприятий. Анализируя, систематизируя и обобщая научные труды отечественных и зарубежных ученых была определена сущность и содержательное наполнение информационного обеспечения предприятия, к его ключевым составляющим отнесены сформированную маркетинговую информационную систему, наличие программного обеспечения и внедрение информационных систем. В процессе исследования были проанализированы существующие классы информационных систем, которые являются основой для построения маркетинговой информационной системы предприятия. В результате сравнения информационных ситем идентифицированы те, в структуре которых предусмотрены модули для поддержки, управления и развития маркетинговой деятельности предприятий. Среди них первое место принадлежит классу ERP–систем, который создает единое информационное пространство для управленческих процессов и маркетинговых решений и выполняет функции интеграции бизнес-процессов промышленного предприятия. Ключевые слова: информационное обеспечение, маркетинговая деятельность промышленного предприятия, информационная система, маркетинговая информационная система
The article is aimed at identifying and analyzing components of contemporary informational supporting marketing activities of industrial enterprises. The article determines essence and contents of enterprise's informational support, key components of which include availability of developed market ing information system and software, together with introduction of informa tion systems. The existing classes of information systems, which represent a basis for building a marketing information system of enterprise, have been analyzed. By comparing information systems have been identified those, structure of which provides modules for support, management and develop ment of marketing activities of enterprises. The first place among them holds the class of ERP systems, which creates a unified information space for administrative processes and marketing decisions and serves for integration of business processes of industrial enterprise
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12093
Розташовується у зібраннях:Статті (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.