Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12085
Title: Факторная модель формирования имиджа предприятия в условиях реализации стратегии выхода на новые зарубежные рынки
Other Titles: The factor model of the company’s image creation in the conditions of the strategy realization of the entering new foreign markets
Факторна модель формування іміджу підприємства в умовах реалізації стратегії виходу на нові закордонні ринки
Authors: Нагаївська Д. Ю.
Нагаивская Д. Ю.
Nagaivska D. Y.
Keywords: имидж предприятия
факторная модель
зарубежные рынки
социальная ответственность маркетинга
імідж підприємства
зарубіжні ринки
факторна модель
соціальна відповідальність маркетингу
image of the enterprise
foreign markets
factor model
social responsibility of marketing
Issue Date: 2012
Citation: Нагаивская Д. Ю. Факторная модель формирования имиджа предприятия в условиях реализации стратегии выхода на новые зарубежные рынки / Д. Ю. Нагаивская // Бизнес Информ. Научный Информационный журнал. – Харьков, 2012. №1. – С. 173-177
Abstract: В работе теоретически обоснованы направления повышения имиджа предприятия в условиях реализации стратегии выхода на новые зарубежные рынки и выделены основные подходы к определению имиджа предприятий. Также разработана факторная модель имиджа предприятия в условиях реализации стратегии выхода на зарубежные рынки и обоснована целесообразность использования каждого из факторов данной модели
У роботі теоретично обґрунтовані напрямки підвищення іміджу підприємства в умовах реалізації стратегії виходу на нові зарубіжні ринки і виділено основні підходи до визначення іміджу підприємств. Також розроблено фактору модель іміджу підприємства в умовах реалізації стратегії виходу на зарубіжні ринки і обґрунтовано доцільність використання кожного із факторів цієї моделі
In the work the directions of increasing the company's image in the conditions of the strategy realization of the entering new foreign markets were theoretically proved and the main approaches to the definition of the image of enterprises were appropriated. The factor model of the company’s image in the conditions of the strategy realization of the entering new foreign markets was developed and the usefulness of the usage of each of the models factors was proved
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12085
Appears in Collections:Статті (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нагаївська Д.Ю._04_стаття.pdf272,4 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.