Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1199
Название: Маркетингове планування як основа успішної діяльності підприємства
Авторы: Чижова О. В.
Ключевые слова: маркетинг
планування
маркетингове планування
підприємство
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Чижова О. В. Маркетингове планування як основа успішної діяльності підприємства / О. В. Чижова // Управління розвитком. – 2012. - №11. – С. 4 - 6
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто значення маркетингового планування на сучасних українських підприємствах та основні його положення. Розроблено рекомендації з питань тривалості горизонту планування
This article deals with the importance of marketing planning in modern Ukrainian enterprises and its fundamentals. Recommendations for length of forecasting time-frame are also suggested
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1199
Располагается в коллекциях:№11



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.