Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1169
Назва: ПУТИ СОВЕРШЕНСТВОВАНИЯ СИСТЕМЫ ИМИДЖЕФОРМИРУЮЩИХ ПОДХОДОВ ОРГАНИЗАЦИИ НА ПРИМЕРЕ ГОСТИНИЧНОГО БИЗНЕСА
Автори: Ганжуга Е. А.
Теми: имидж
корпоративная философия
принципы
основа стандартов
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Ганжуга Е. А. Пути совершенствования системы имиджеформирующих подходов организации на примере гостиничного бизнеса / Е. А. Ганжуга // Управління розвитком. - 2012. - №9. - С. 154-157
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены основные этапы формирования положительного имиджа компании на примере гостиничного бизнеса.
The main stages of forming a positive image of the company are considered, as an example the hotel business was used.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1169
Розташовується у зібраннях:№9



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.