Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1169
Title: ПУТИ СОВЕРШЕНСТВОВАНИЯ СИСТЕМЫ ИМИДЖЕФОРМИРУЮЩИХ ПОДХОДОВ ОРГАНИЗАЦИИ НА ПРИМЕРЕ ГОСТИНИЧНОГО БИЗНЕСА
Authors: Ганжуга Е. А.
Keywords: имидж
корпоративная философия
принципы
основа стандартов
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Ганжуга Е. А. Пути совершенствования системы имиджеформирующих подходов организации на примере гостиничного бизнеса / Е. А. Ганжуга // Управління розвитком. - 2012. - №9. - С. 154-157
Abstract: Рассмотрены основные этапы формирования положительного имиджа компании на примере гостиничного бизнеса.
The main stages of forming a positive image of the company are considered, as an example the hotel business was used.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1169
Appears in Collections:№9



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.