Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1144
Назва: Аналіз термінологічного апарату державного регулювання рекламної діяльності
Автори: Сердечна Л. В.
Теми: державне регулювання
рекламна діяльність
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Сердечна Л. В. Аналіз термінологічного апарату державного регулювання рекламної діяльності / Л. В. Сердечна // Управління розвитком. – 2012. - №8. – С. 97 - 98
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано сучасний стан термінологічного апарату державного регулювання реклами. Визначено напрями його удосконалення з комплексним урахуванням впливу рекламної діяльності на соціально-економічні процеси
The author analyzes current state of Ukrainian government policy on advertising, the preconditions of its improvement, together with the influence of advertising on social and economic processes, which are unfolding in Ukraine, and the problems of adequate state regulation of advertising
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1144
Розташовується у зібраннях:№8



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.