Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1144
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСердечна Л. В.-
dc.date.accessioned2012-11-15T07:55:31Z-
dc.date.available2012-11-15T07:55:31Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСердечна Л. В. Аналіз термінологічного апарату державного регулювання рекламної діяльності / Л. В. Сердечна // Управління розвитком. – 2012. - №8. – С. 97 - 98en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1144-
dc.description.abstractПроаналізовано сучасний стан термінологічного апарату державного регулювання реклами. Визначено напрями його удосконалення з комплексним урахуванням впливу рекламної діяльності на соціально-економічні процесиen_US
dc.description.abstractThe author analyzes current state of Ukrainian government policy on advertising, the preconditions of its improvement, together with the influence of advertising on social and economic processes, which are unfolding in Ukraine, and the problems of adequate state regulation of advertisingen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectдержавне регулюванняen_US
dc.subjectрекламна діяльністьen_US
dc.titleАналіз термінологічного апарату державного регулювання рекламної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc351:659.1en_US
Располагается в коллекциях:№ 8



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.