Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11313
Title: Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства
Other Titles: Формирование международной маркетинговой стратегии предприятия
Formation of an international marketing strategy
Authors: Меретдурдиєва М.
Меретдурдыева М.
Meretdurdyeva М.
Keywords: міжнародний маркетинг
стратегія
маркетинг
корпоративна стратегія
международный маркетинг
стратегия
маркетинг
корпоративная стратегия
international marketing
strategy
marketing
corporate strategy
Issue Date: 2016
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Меретдурдиєва М. Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / М. Меретдурдиєва. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.
Abstract: Розглянуто сутність маркетингової стратегії підприємства та її роль у його діяльності, особливості формування стратегії при виході підприємства на зовнішній ринок, основні етапи процесу розробки і вибору стратегії маркетингу
Рассмотрены сущность маркетинговой стратегии и ее роль в деятельности предприятия, особенности формирования стратегии при выходе предприятия на внешний рынок, основные этапы процесса разработки и выбора стратегии маркетинга
The essence of marketing strategy and its role in the enterprise activity, special aspects of the strategy formation at the exit of the enterprise to the external market, the main stages of the development process and the choice of marketing strategies
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11313
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Репозитарий Меретдурдиєва М..pdf148 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.