Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11299
Назва: Управління збутом в експортній діяльності підприємства
Інші назви: Управление сбытом в экспортной деятельности предприятия
Management in export sales of the company
Автори: Зезюкова С. О.
Зезюкова С. А.
Zezyukova S. O.
Теми: збут
збутова політика
управління
збутова стратегія
аналіз ефективності
експорт
підприємство
сбыт
полтика сбыта
управление
стратеия сбыа
экспорт
предпиятие
entrprise
managment
export
Дата публікації: 2016
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Зезюкова С. О. Управління збутом в експортній діяльності підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / С. О. Зезюкова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.
Короткий огляд (реферат): Дослідженно існуючі підходи до визначення поняття «збутова політика» та сутність управління збутом та збутовими стратегіями. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність досліджуваного підприємства, на основі чого було запропоновано шляхи вдосконалення управління збутової експортної діяльності підприємства на конкретному прикладі розробки моделі конкурентної стратегії та обґрунтування доцільності впровадження нового підрозділу з управління зовнішньоекономічною діяльністю
Исследованы существующие подходы к определению понятия «сбытовая политика» и сущность управления сбытом и сбытовыми стратегиями. Проанализирована финансово-хозяйственная деятельность исследуемого предприятия, на основе чего были предложены пути совершенствования управления сбытовой экспортной деятельностью предприятия на конкретном примере разработки модели конкурентной стратегии и обоснование целесообразности внедрения нового подразделения по управлению внешнеэкономической деятельностью
We studied the existing approaches to the definition of "sales policy" and the essence of the sales management and marketing strategies. The financial and economic activity of the investigated company was analyzed. On the basis of this investigation it were proposed ways of improving the management of export sales activities of the enterprise by developing a model of competitive strategy and the rationale for the introduction of a new foreign economic activity management unit
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11299
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репозитарий Зезюкова.pdf143,42 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.