Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11098
Title: Основні показники стратегічного управління конкурентоспроможністю та впровадженням інновацій на підприємствах
Other Titles: Основные показатели стратегического управления конкурентоспособностью и внедрением инноваций на предприятиях
Key indicators of the strategic management of competitiveness and innovation in enterprises
Authors: Авраменко О. В.
Авраменко Е. В.
Avramenko E. V.
Keywords: комерційна діяльність
зовнішні ризики
внутрішні ризики
система показників
коммерческая деятельность
внешние риски
внутренние риски
система показателей
business
external risks
internal risks
the system of indicators
Issue Date: 2013
Publisher: ВД «ІНЖЕК»
Citation: Авраменко О. В. Основні показники стратегічного управління конкурентоспроможністю та впровадженням інновацій на підприємствах / О. В. Авраменко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. науково-практич. конф. – Х.: ВД «ІНЖЕК», 2013. – С. 132-135.
Abstract: Досліджено процес купівлі-продажу продукції з урахуванням ризиків макро- та мікросередовища на основі якісних та кількісних показників, що спрямовують споживчий попит. Запропоновано систему показників для аналізу внутрішнього середовища.
Исследован процесс купли-продажи продукции с учетом рисков макро- и микросреды на основе качественных и количественных показателей, которые направляют потребительский спрос. Предложена система показателей для анализа внутренней среды.
The process of buying and selling products based on macro- and micro-environment risks on the basis of qualitative and quantitative indicators that guide the consumer demand. A system of indicators for the analysis of the internal environment.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11098
Appears in Collections:Статті (МЛІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.