Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 71-80 из 174.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Маркетинговий інструментарій в управлінні взаємовідносинами підприємстваДзеніс В. О.; Ус М. І.
2019Напрямки інноваційної діяльності як основа конкурентоспрможності підприємствЛисиця Н. М.; Ус М. І.
2015Holistic paradigm of small business marketing and its role in rural developmentAldokhina N. I.; Komarist O. I.; Danilenko V.; Алдохіна Н. І.; Комаріст О. І.; Даниленко В.; Алдохина Н. И.; Комарист Е. И.
2016Формування фінансової самодостатності регіонів в контексті реалізації економічних реформБєлікова Н. В.; Беликова Н. В.; Bielikova N. V.; Іванова О. Ю.; Иванова О. Ю.; Ivanova O. Y.
2008Визначення інвестиційної привабливості промислових підприємствЯстремська О. М.; Сігаєва Т. Є.; Ястремская Е. Н.; Сигаева Т. Е.; Iastremska O. M.; Sigaieva T. E.
2018Організація публічних закупівель в Україні та країнах Європейського СоюзуІванова О. Ю.; Севостьянова Г. С.; Иванова О. Ю.; Севостьянова А. С.; Ivanova O. Y.; Sevostjanova G. S.
2016Складові інформаційного забезпечення маркетингової діяльності промислового підприємстваІванов Ю. Б.; Иванов Ю. Б.; Ivanov Y. B.; Ус М. І.; Ус М. И.; Us M. I.
2018International Marketing of Economic Educational Services in Ukraine and PolandPukala R.; Lysytsia N. M.; Prytychenko T. I.; Gron O. V.; Пукала Р.; Лисиця Н. М.; Притиченко Т. І.; Гронь О. В.; Лисица Н. М.; Притыченко Т. И.; Гронь А. В.
2019Формування системи збуту та розподілу товарів вітчизняного виробництва у відповідності сучасним соціально-економічним вимогамРожко В. І.
2021Забезпечення якості і безпеки харчових продуктів вітчизняного виробництваРожко В. І.