Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/10472
Назва: Маркетинг : навчальний посібник для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент"
Інші назви: Маркетинг : учебное пособие для студентов направления подготовки 6.030601 "Менеджмент"
Marketing : textbook for students of training direction 6.030601 "Management"
Автори: Тімонін О. М.
Небилиця О. А.
Тимонин А. М.
Небылица Е. А.
Timonin O. M.
Nebylitsia О. А.
Теми: маркетингова діяльність
товар
ціна
комунікації
канал розподілу
стратегія
планування
конкуренція
інформація
дослідження
маркетинговая деятельность
товар
цена
коммуникации
канал распределения
стратегия
планирование
конкуренция
информация
исследования
marketing activities
product
price
communication
distribution channel
strategy
planning
competition
information
research
Дата публікації: 2015
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Тімонін О. М. Маркетинг : навчальний посібник для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" / О. М. Тімонін, О. А. Небилиця. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015. – 152 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні та практичні засади здійснення маркетингової діяльності підприємства. Визначено сутність маркетингу та його сучасну концепцію, розкрито зміст системи маркетингових досліджень, вивчено процес планування нового товару та ринків збуту. Приділено увагу аналізу конкуренції, розкрито зміст та особливості маркетингової політики ціноутворення, розподілу та комунікацій. Висвітлено аспекти стратегічного планування маркетингу на підприємстві. Викладений матеріал доповнено статистичними даними, схемами та рисунками. Рекомендовано для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент".
Рассмотрены теоретические и практические основы осуществления маркетинговой деятельности предприятия. Определены сущность маркетинга и его современная концепция, раскрыто содержание системы маркетинговых исследований, изучен процесс планирования нового товара и рынков сбыта. Уделено внимание анализу конкуренции, раскрыто содержание и особенности маркетинговой политики ценообразования, распределения и коммуникаций. Освещены аспекты стратегического планирования маркетинга на предприятии. Изложенный материал дополнен статистическими данными, схемами и рисунками. Рекомендовано для студентов направления подготовки 6.030601 "Менеджмент".
The theoretical and practical foundations of the enterprise marketing activities have been studied. The essence of marketing and its modern concept have been identified, the content of the marketing research system has been highlighted, the process of planning a new product and markets has been examined. Attention has been paid to the analysis of competition. The content and features of the marketing policy of pricing, distribution and communication have been described. The aspects of strategic marketing planning at an enterprise have been covered. The material is complemented by the statistical data, charts and figures. Recommended for students of training direction 6.030601 "Management".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10472
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2015-Тімонін О. М. Небилиця О. А.pdf1,42 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.