Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/10311
Назва: Когнітивна модель оптимізації маркетингових та логістичних витрат корпоративних логістичних систем
Інші назви: Когнитивная модель оптимизации маркетинговых и логистических затрат корпоративных логистических систем
Сognitive model for optimizing the marketing and logistics costs of corporate logistics systems
Автори: Пилипенко Д. Р.
Pylypenko D. R.
Теми: когнітивне моделювання
маркетингові витрати
логістичні витрати
бізнес-процес
інтегрована корпоративна логістична система
когнитивное моделирование
маркетинговые затраты
логистические затраты
бизнес- процессы
корпоративная логистическая система
cognitive modeling
marketing costs
logistics costs
business processes
corporate logistics system
Дата публікації: 2015
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Пилипенко Д. Р. Когнітивна модель оптимізації маркетингових та логістичних витрат корпоративних логістичних систем / Д. Р. Пилипенко// Управління розвитком. - 2015. - №2. - С. 75 - 81
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено розвитку теоретико-методичного забезпечення формування контуру управління витратами забезпечення функціонування корпоративних логістичних систем. Особливістю розробки є виокремлення маркетингових і логістичних витрат у рамках інтегрованих ланцюгів створення вартості з подальшою оптимізацією співвідношення рівнів таких витрат. Як інструмент оптимізації використано методологію когнітивного моделювання. Відповідні критерії оптимізації запропоновано пов’язувати з установленими стратегічними орієнтирами функціонування та розвитку корпоративної логістичної системи. Зазначені орієнтири формують політику управління логістичними витратами та маркетингову політику підтримки бізнес-процесів корпоративного підприємства. Параметри таких політик у статті пропонується фіксувати через диференціацію вагових характеристик когнітивного графу та параметрів матриці суміжності.
Статья посвящена развитию теоретико-методического обеспечения формирования контура управления затратами обеспечения функционирования корпоративных логистических систем. Особенностью авторских предложений являются выделения маркетинговых и логистических затрат в рамках интегрированных цепочек создания стоимости с дальнейшей оптимизацией соотношения уровней таких затрат. В качестве инструмента оптимизации использована методология когнитивного моделирования. Критерии оптимизации предложено связывать с установленными стратегическими ориентирами функционирования и развития корпоративной логистической системы. Такие ориентиры формируют политику управления логистическими затратами и маркетинговую политику поддержки бизнес-процессов корпоративного предприятия. Параметры таких политик предлагается фиксировать через дифференциацию весовых характеристик когнитивного графа и параметров матрицы смежности.
The article is aimed at development of theoretical-methodical provisions for outlining the cost management in terms of supporting the function of corporate logistics systems. The author’s proposals especially concern the selection of marketing and logistics costs within integrated value chains, with further optimization of balance of such costs levels. As an optimization tool the methodology of cognitive modeling is used. The optimization criteria were proposed to be linked with the strategic guidelines of function and development of a corporate logistics system. Such guidelines form the policy of logistic costs management as well as marketing policy for supporting the business processes of corporate enterprise. The parameters of such policies has been proposed to fixate through the differentiation of the weight characteristics of cognitive graph plus the adjacency matrix parameters.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10311
Розташовується у зібраннях:Статті (ДУПАЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пилипенко Д.Р..pdf1,47 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.