Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/10275
Title: Плани семінарських занять, практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Бренд-менеджмент" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання
Other Titles: Планы семинарских занятий, практические задания и методические рекомендации к их выполнению по учебной дисциплине "Бренд-менеджмент" для студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обучения
Plans of seminars, practical tasks and guidelines for doing them on the academic discipline "Brand Management" for full-time students of training direction 6.030507 "Marketing"
Authors: Лисиця Н. М.
Гронь О. В.
Лисица Н. М.
Гронь А. В.
Lisitsa N. M.
Gron O. V.
Keywords: бренд
товарний знак
стратегії комунікації
реклама
брендинг
бренд-менеджмент
бренд
товарный знак
стратегии коммуникации
реклама
брендинг
бренд-менеджмент
brand
trade mark
communication strategies
advertising
branding
brand-management
Issue Date: 2015
Publisher: ХНЕУ ім. С.Кузнеця
Citation: Плани семінарських занять, практичні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Бренд-менеджмент" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання / укл. Н. М. Лисиця, О. В. Гронь; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. - Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015. - 38 с. - Бібліогр.: с. 36-38+іл.
Abstract: Уміщено плани семінарських занять, що призначені для поглиблення, конкретизації та закріплення знань, отриманих у теоретичній частині навчальної дисципліни. Наведено практичні ситуації, пов'язані з розробкою бренда та бренд-менеджментом, а також методичні рекомендації до їх виконання. Рекомендовано для студентів економічних спеціальностей.
Помещены планы семинарских занятий, предназначенные для углубления, конкретизации и закрепления знаний, полученных в теоретической части учебной дисциплины. Приведены практические ситуации, связанные с разработкой бренда и бренд-менеджментом, а также методические рекомендации к их выполнению. Рекомендовано для студентов экономических специальностей.
Plans of seminars are presented to extend, concretize and consolidate the knowledge acquired in the theoretical part of the academic discipline. Case studies related to brand development and brand management, as well as implementation guidelines to them are provided. Recommended for students of economic specialities.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10275
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2015 Лисиця Н. М., Гронь О. В..pdf1,3 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.