Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 41-50 из 824.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Дослідження показників оцінювання інформаційних процесів управління промисловим підприємствомГрузіна І. А.; Щербак А. М.; Грузина И. А.; Gruzina I. A.; Shcherbak A. M.
2019Необхідність інформатизації управлінської праці сучасного підприємстваГрузіна І. А.; Грузина И. А.; Gruzina I. A.
2019Період трансформаційних процесів в економіці для промислового підприємстваГрузіна І. А.; Щербак А. М.; Грузина И. А.; Gruzina I. A.; Shcherbak A. M.
2019Огляд сучасних підходів до оцінки якості цільових програм в УкраїніКанова О. А.; Канова А. А.; Kanova O. A.
2019Подієвий маркетинг як інструмент підвищення лояльності споживачівКінас І. О.; Кинас И. А.; Kinas I. O.
2018Methodical approach to analysis of volatility, uncertainty, complexity and ambiguity of the external environmentKotlyk A. V.; Jamal Y.; Котлик А. В.; Джамаль Я.
2019Подієвий маркетинг як інструмент просування брендуКінас І. О.; Майстренко О. В.; Кинас И. А.; Kinas I. O.
2019Організаційна культура сучасної організації: ціннісний підхідЛепейко Т. І.; Близнюк Т. П.; Лепейко Т. И.; Lepeyko T. I.; Blyznyuk T. P.
2019Application of the aprilane return method for administration of adninistrative decisions under assessment of risksMaistrenko O. V.; Майстренко О. В.
2019The new product introduction process as a managerial activityMyronova O. M.; Миронова О. М.; Миронова О. Н.