Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 33.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Подієвий маркетинг як інструмент підвищення лояльності споживачівКінас І. О.; Кинас И. А.; Kinas I. O.
2019Подієвий маркетинг як інструмент просування брендуКінас І. О.; Майстренко О. В.; Кинас И. А.; Kinas I. O.
2020Розвиток інтернет-маркетингу та його вплив на підприємницьку діяльністьБутенко Д. С.; Кінас І. О.
2020Технології івент - менеджменту в розвитку сучасної наукиКінас І. О.
2020Організаційні аспекти проведення івентуКінас І. О.; Колесніченко А. О.
2018Особливості використання інструментів Event- маркетингу в сучасних умовах господарюванняКінас І. О.; Кинас И. А.; Kinas I. O.
2020Теорія управління: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівняГрузіна І. А.; Кінас І. О.; Перерва І. М.; Нечипорук О. В.; Сєріков Д. О.
2018Маркетинговий менеджмент: робоча програма для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» другого (магістерського) рівняГрузіна І. А.; Василик С. К.; Кінас І. О.; Грузина И. А.; Кинас И. А.; Gruzina I. A.; Vasilik S. K.; Kinas I. O.
2020Івент-маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 028 "Менеджмент соціокультурної діяльності" другого (магістерського) рівняКінас І. О.
2021Маркетинговий підхід до управління в підприємництвіПерерва І. М.; Кінас І. О.