Browsing by Author Martynenko M. V.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 21 to 40 of 40 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Service innovations management based on emotional intelligence in UkraineLysytsia N. M.; Martynenko M. V.; Byelikova Y. V.; Polyakova Y. O.
2018Social and marketing aspects of transformation processes in ukraine in conditions of european integrationMartynenko M. V.; Gerasimov O. K.; Iastremska O. O.
2022Social Media Marketing: work program of the discipline for students of specialty 073 "Management" of the educational program "Management of Innovation Activity" of the first (bachelor's) levelMartynenko M. V.; Мартиненко М. В.
2022Social Media Marketing: work program of the discipline for students of specialty 073 "Management" of the educational program "Management of Organizations and Administration" of the first (bachelor's) levelMartynenko M. V.; Мартиненко М. В.
2018Бренд-менеджмент: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМартиненко М. В.; Martynenko M. V.
2018Економіка підприємства: робоча програма для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівняМартиненко М. В.; Веретенникова Г. Б.; Мартыненко М. В.; Веретенникова А. Б.; Martynenko M. V.; Veretennykova H. B.
2017Економічні, соціальні та демографічні передумови розвитку системи організаційних знань у структурі професійної освіти працівниківМартиненко М. В.; Мартыненко М. В.; Martynenko M. V.
2017Економічні, соціальні та демографічні передумови розвитку системи організаційних знань у структурі професійної освіти працівниківМартиненко М. В.; Мартыненко М. В.; Martynenko M. V.
2018Маркетинг інновацій: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМартиненко М. В.; Мажник Л. О.; Мажник Л. А.; Martynenko M. V.; Mazhnyk L. O.
2017Методический подход к определению типа корпоративной культуры в процессе управления знаниями предприятияМартыненко М. В.; Мартиненко М. В.; Martynenko M. V.
2017Методичний підхід до визначення типу корпоративної культури в процесі управління знаннями підприємстваМартиненко М. В.; Мартыненко М. В.; Martynenko M. V.
2017Методичний підхід до визначення типу корпоративної культури у процесі управління знаннями підприємстваМартиненко М. В.; Мартыненко М. В.; Martynenko M. V.
2018Особливості брендингу як інструменту стратегування соціально-економічного розвитку територійЛисиця Н. М.; Бєлікова Н. В.; Мартиненко М. В.; Лисица Н. М.; Беликова Н. В.; Мартыненко М. В.; Lysytsia N. M.; Bielikova N. V.; Martynenko M. V.
2018Особливості брендингу як інструменту стратегування соціально-економічного розвитку територійЛисиця Н. М.; Бєлікова Н. В.; Мартиненко М. В.; Лисица Н. М.; Беликова Н. В.; Мартыненко М. В.; Lysytsia N. M.; Bielikova N. V.; Martynenko M. V.
2012Робоча програма навчальної дисципліни "Управління персоналом" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" усіх форм навчанняПотьомкін С. К.; Мартиненко М. В.; Третьяк О. П.; Яндола К. О.; Potiomkin S. K.; Martynenko M. V.; Tretiak O. P.; Yandola K. O.
2017Стратегічне управління життєдіяльністю підприємств на основі інвестування для забезпечення гідної якості трудового життяЯстремська О. М.; Мартиненко М. В.; Iastremska O. M.; Martynenko M. V.
2017Управління розвитком : методичні рекомендації до лабораторних завдань для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівняВерещагіна Г. В.; Мартиненко М. В.; Верещагина А. В.; Мартыненко М. В.; Vereshchagina G. V.; Martynenko M. V.
2017Інноваційний підхід до удосконалення професійної освіти працівниківМартиненко М. В.; Мартыненко М. В.; Martynenko M. V.
2018Інновації в економічній освіті – від традиційного маркетинг-міксу до маркетингу взаємовідносинМартиненко М. В.; Мартыненко М. В.; Martynenko M. V.
2018Інновації в економічній освіті – від традиційного маркетинг-міксу до маркетингу взаємовідносинМартиненко М. В.; Мартыненко М. В.; Martynenko M. V.