Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28468
Название: Social Media Marketing: work program of the discipline for students of specialty 073 "Management" of the educational program "Management of Innovation Activity" of the first (bachelor's) level
Другие названия: Маркетинг у соціальних мережах: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Менеджмент інноваційної діяльності» першого (бакалаврського) рівня
Авторы: Martynenko M. V.
Мартиненко М. В.
Ключевые слова: marketing
social media
Internet marketing
sales funnel
return on marketing investment
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Social Media Marketing: work program of the discipline for students of specialty 073 "Management" of the educational program "Management of Innovation Activity" of the first (bachelor's) level: [Electronic edition] / comp. M. V. Martynenko - Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2022. - 10 p. (Eng. lang.)
Краткий осмотр (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the discipline, the list of competencies and learning outcomes by discipline, the procedure for evaluating learning outcomes and the distribution of points throughout the entire period of studying the material, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 073 Management" of the educational program " Management of Innovation Activity " of the first (bachelor's) level.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28468
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МЛІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.