Просмотр собрания по группе - Авторы Проскурніна Н. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 31 по 50 из 52 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Оцінка ефективності маркетингових заходів підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифрової трансформаціїПроскурніна Н. В.
2019Побудова партнерських відносин підприємств торгівлі у соціальних мережахПроскурніна Н. В.
2019Проблемні аспекти в зовнішньоторговельній діяльності України в контексті світових рейтингів (на прикладі «Doing business»)Проскурніна Н. В.; Тимошенко К. В.; Проскурнина Н. В.; Тимошенко К. В.; Proskurnina N. V.; Tymoshenko K. V.
2018Проблемні аспекти у зовнішньоторговельній діяльності України в контексті світових рейтингів (на прикладі «Doing business»)Проскурніна Н. В.; Тимошенко К. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.; Tymoshenko K. V.
2018Розвиток роздрібної торгівлі в умовах динамічної природи змінПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2012РОЗРОБЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ КОНТРОЛІНГУ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАПроскурніна Н. В.
2019Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємстваПроскурніна Н. В.; Малигіна Є. Ю.
2020Роль трансформації функцій маркетингу для забезпечення інноваційного розвитку підприємств роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.
2020Світове господарство і міжнародні економічні відносиниШталь Т. В.; Бестужева С. В.; Вовк В. А.; Козуб В. О.; Доброскок Ю. Б.; Проскурніна Н. В.
2019Світове господарство і міжнародні економічні відносиниБестужева С. В.; Вовк В. А.; Громенкова С. В.; Доброскок Ю. Б.; Проскурніна Н. В.; Бестужева С. В.; Вовк В. А.; Громенкова С. В.; Доброскок Ю. Б.; Проскурнина Н. В.; Bestuzheva S. V.; Vovk V. A.; Gromenkova S. V.; Dobroskok Y. B.; Proskurnina N. V.
2021Світове господарство і міжнародні економічні відносиниБестужева С. В.; Козуб В. О.; Проскурніна Н. В.; Вовк В. А.; Доброскок Ю. Б.; Ставерська Т. О.
2018Тенденції структурних динамічних змін роздрібної торгівліШталь Т. В.; Проскурніна Н. В.
2013ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНТРОЛІНГУ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2020Трансформація бізнес-моделей підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифровізаціїПроскурніна Н. В.
2018Трансформація маркетингу в умовах структурних змін в економіціПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2019Формування стратегії розвитку експортної діяльності підприємства в умовах інноваційної економікиПроскурніна Н. В.; Грида М. О.
2023Цифрова економіка та технологічні тренди: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Міжнародна економіка» другого (магістерського) рівняПроскурніна Н. В.
2019Штучний інтелект в маркетинговій діяльності підприємств торгівліПроскурніна Н. В.; Доброскок Ю. Б.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.; Dobroskok Y. B.
2019Штучний інтелект в маркетинговій діяльності підприємств торгівліПроскурніна Н. В.; Доброскок Ю. Б.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.; Dobroskok Y. B.
2020Штучний інтелект у маркетинговій діяльностіПроскурніна Н. В.