Просмотр собрания по группе - Авторы Проскурніна Н. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 21 по 40 из 52 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Економічна діагностика як інструмент регулювання регіонального ринку споживчих товарівПроскурніна Н. В.; Белявцева В. В.; Гусакова О. О.
2019Етапи і принципи формування стратегії розвитку експортного потенціалу підприємстваПроскурніна Н. В.; Маліка А. В.
2021Комплексний консультаційний проєкт. Методичні рекомендації до виконання для студентів спеціальності 051 "Економіка" освітньо-професійної програми "Міжнародна економіка" першого (бакалаврського) рівняБестужева С. В.; Проскурніна Н. В.; Козуб В. О.
2020Концептуальний підхід до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.
2019Концепція трансформування функцій маркетингу на засадах інноваційної економікиПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2020Маркетингова діяльність як засіб підвищення рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Грінпауер-Про»Проскурніна Н. В.; Єресько Д. О.
2023Наскрізна програма практики для студентів спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Міжнародна економіка» другого (магістерського) рівняПіддубна Л. І.; Проскурніна Н. В.
2023Наскрізна програма практики для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Міжнародний менеджмент» першого (бакалаврського) рівняПроскурніна Н. В.; Чернуха Т. С.
2018Огляд основних трендів світової торгівлі у 2018 роціПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2018Основні теоретичні положення та практичні заходи інноваційної економіки: торговельний аспектПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2020Оцінка ефективності маркетингових заходів підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифрової трансформаціїПроскурніна Н. В.
2019Побудова партнерських відносин підприємств торгівлі у соціальних мережахПроскурніна Н. В.
2019Проблемні аспекти в зовнішньоторговельній діяльності України в контексті світових рейтингів (на прикладі «Doing business»)Проскурніна Н. В.; Тимошенко К. В.; Проскурнина Н. В.; Тимошенко К. В.; Proskurnina N. V.; Tymoshenko K. V.
2018Проблемні аспекти у зовнішньоторговельній діяльності України в контексті світових рейтингів (на прикладі «Doing business»)Проскурніна Н. В.; Тимошенко К. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.; Tymoshenko K. V.
2018Розвиток роздрібної торгівлі в умовах динамічної природи змінПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2012РОЗРОБЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ КОНТРОЛІНГУ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАПроскурніна Н. В.
2019Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємстваПроскурніна Н. В.; Малигіна Є. Ю.
2020Роль трансформації функцій маркетингу для забезпечення інноваційного розвитку підприємств роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.
2020Світове господарство і міжнародні економічні відносиниШталь Т. В.; Бестужева С. В.; Вовк В. А.; Козуб В. О.; Доброскок Ю. Б.; Проскурніна Н. В.
2019Світове господарство і міжнародні економічні відносиниБестужева С. В.; Вовк В. А.; Громенкова С. В.; Доброскок Ю. Б.; Проскурніна Н. В.; Бестужева С. В.; Вовк В. А.; Громенкова С. В.; Доброскок Ю. Б.; Проскурнина Н. В.; Bestuzheva S. V.; Vovk V. A.; Gromenkova S. V.; Dobroskok Y. B.; Proskurnina N. V.