Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 19.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014АНАЛІЗ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ "ЦІНОВА ПОЛІТИКА"Литвиненко М. В.
2012ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВАВойткевич О. О.
2019Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» першого (бакалаврського рівня)Гронь О. В.
2019Управління каналами розподілу та збуту: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2018Маркетинг : методичні рекомендації до практичних занять для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняАфанасьєв М. В.; Панчук А. С.; Котельникова Ю. М.
2018Маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 071 “Облік і оподаткування” першого (бакалаврського) рівняМішин О. Ю.; Савенко К. С.
2015Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030503 "Міжнародна економіка" денної форми навчанняАстахова І. Е.; Астахова И. Э.; Astakhova I. E.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.140103 "Туризм" денної форми навчанняАстахова І. Е.; Астахова И. Э.; Astakhova I. E.
2014Робоча програма навчальної дисципліни " МАРКЕТИНГ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняБорисенко М. А.; Гронь О. В.; Борисенко М. А.; Гронь А. В.; Borysenkо М. A.; Gron O. V.
2016Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напрямів підготовки 6.030508 "Фінанси і кредит", 6.030505 "Управління персоналом та економіка праці" заочної форми навчанняПтащенко О. В.; Гронь О. В.; Птащенко Е. В.; Гронь А. В.; Ptashchenko O. V.; Gron O. V.