Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 22 (Search time: 0.007 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014АНАЛІЗ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ "ЦІНОВА ПОЛІТИКА"Литвиненко М. В.
2012ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВАВойткевич О. О.
2019Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» першого (бакалаврського рівня)Гронь О. В.
2019Управління каналами розподілу та збуту: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2018Маркетинг : методичні рекомендації до практичних занять для студентів усіх спеціальностей першого (бакалаврського) рівняАфанасьєв М. В.; Панчук А. С.; Котельникова Ю. М.
2020Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 «Облік і оподаткування» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2020Маркетингове ціноутворення: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняПритиченко Т. І.
2018Маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 071 “Облік і оподаткування” першого (бакалаврського) рівняМішин О. Ю.; Савенко К. С.
2021Маркетинговий менеджмент : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми "Менеджмент організацій і адміністрування" другого (магістерського) рівняПасько М. І.
2015Робоча програма навчальної дисципліни "Маркетинг" для студентів напряму підготовки 6.030503 "Міжнародна економіка" денної форми навчанняАстахова І. Е.; Астахова И. Э.; Astakhova I. E.